Kariéra

Do nášho ENBRA tímu v Bratislave hľadáme 2 nových kolegov alebo kolegyne!

1. Koordinátor/ka realizácie zákaziek
2. Asistent/ka regionálnej obchodnej kancelárie

 

 

Koordinátor/ka realizácie zákaziek

ENBRA SLOVAKIA s.r.o.

 

Miesto práce: Pestovateľská 10, 821 04 Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Termín nástupu: dohodou

Mzdové podmienky (brutto): nástupná mzda 1 500 EUR/mesiac, vrátane prémiovej zložky. Finálna výška mzdy bude predmetom dohody a závisí od skúseností kandidáta.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- tvorba, kontrola a spracovanie všetkých dokumentov k realizácii, odovzdaniu a uzavretiu zákazky, (zmluvy, oznamy, montážne protokoly, fakturácia atď.);
- spolupráca so subdodávateľmi pri realizácii jednotlivých zákaziek, prípadne vyhľadávanie subdodávateľov;
- zodpovednosť za evidenciu tovaru vydaného, použitého do zákazky;
- zaevidovanie objednávok na tovar potrebný k realizácií zákazky do firemného ekonomického softvéru;
- príprava podkladov na spracovanie elektronických odpočtov z meracích prístrojov a na zabezpečenie servisu zariadení;
- zodpovednosť za správnu evidenciu a vybavenie reklamácií;
- telefonické, e-mailové a osobné vybavovanie požiadaviek zákazníkov;
- riešenie technických otázok pri realizácii zákaziek ( tel. resp. osobne s technikmi);
- kontrola prevedených prác, ich rozsahu, kvality, ceny;
- odovzdanie zákazky objednávateľovi, potvrdenie príslušných dokumentov;
- zodpovednosť za vedenie oddelenia servisu - dvoch priamo podriadených servisných technikov;
- zodpovednosť za implementáciu dát zariadení k odpočtom a servisu (PRVN, vodomery).

 

Zamestnanecké výhody, benefity

Sick days, zázemie stabilnej spoločnosti, spoločné firemné akcie, notebook, služobný telefón a služobné, osobné vozidlo aj na súkromné účely.

 

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme vopred za záujem pracovať v spoločnosti ENBRA SLOVAKIA s. r. o.
Kontaktovaní budú len vybraní kandidáti, ktorých skúsenosti budú najviac vyhovovať zadaným požiadavkám.

 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické vzdelanie výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup;
- schopnosť doťahovať veci do konca;
- angažovanosť;
- schopnosť pracovať v tíme;
- komunikatívnosť (osobne aj telefonicky);
- samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť delegované úlohy;
- flexibilita;
- lojalita;
- technické zmýšľanie;
- schopnosť zhromažďovať a spracovávať štatistické údaje,
- schopnosť pracovať pod časovým tlakom a dodržiavať termíny;
- vedomosti z oblasti meracej a regulačnej techniky;

 

 

Kontakt

Vaše životopisy zasielajte na kontakty uvedené nižšie:

Kontaktná osoba: Ing. Katarína Rusková
Tel.: +421 907 860 308
E-mail: ruskova@enbra.sk

 

Adresa spoločnosti

ENBRA SLOVAKIA s.r.o.
Zvolenská cesta 29 
974 05 Banská Bystrica
http://www.enbra.sk

 

Asistent/ka regionálnej obchodnej kancelárie Bratislava ENBRA SLOVAKIA s.r.o.

 

Miesto práce: Pestovateľská 10, 821 04 Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Termín nástupu: ihneď

Mzdové podmienky (brutto): nástupná mzda 1 000 EUR/mesiac, vrátane prémiovej zložky. Finálna výška mzdy bude predmetom dohody a závisí od skúseností kandidáta.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- starostlivosť o call centrum oddelenia servisu - vybavovanie, evidencia a plánovanie požiadaviek servisných výjazdov;
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie;
- samostatné vedenie administratívnej agendy obchodnej kancelárie a zákazkového oddelenia;
- práca s pokladňou;
- príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania;
- príprava cenových ponúk a zmlúv pre obchodno-technických zástupcov obchodnej kancelárie;
- vedenie kompletnej papierovej a elektronickej agendy obchodných prípadov;
- logistika pobočky: objednávky, príjemky, výdajky materiálu, vystavenie a prijatie faktúr v IS spoločnosti - zastupovanie pracovníka logistiky obchodnej kancelárie počas neprítomnosti;
- evidencia reklamácii a organizačné zabezpečenie ich vybavenia;
- príprava a vypracovanie jednoduchých obchodných analýz;
- organizovanie obchodných stretnutí nadriadeného;

 

Zamestnanecké výhody, benefity

Sick days, zázemie stabilnej spoločnosti, spoločné firemné akcie, notebook, služobný telefón.

 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

 

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovedný prístup.
Angažovanosť.
Schopnosť pracovať v tíme.
Komunikatívnosť (osobne aj telefonicky).
Samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť delegované úlohy.
Flexibilita.
Lojálnosť.
Schopnosť pracovať pod časovým tlakom a dodržiavať termíny.
Výborná znalosť slovenského jazyka a gramatiky.
Znalosť anglického jazyka je výhodou, nie podmienkou.

 

Kontakt

Vaše životopisy zasielajte na kontakty uvedené nižšie:

Kontaktná osoba: Ing. Katarína Rusková
Tel.: +421 907 860 308
E-mail: ruskova@enbra.sk

 

Adresa spoločnosti

ENBRA SLOVAKIA s.r.o.
Zvolenská cesta 29 
974 05 Banská Bystrica
http://www.enbra.sk