Výkonná asistentka
vedenia spoločnosti
Hľadáme výkonnú asistentku vedenia spoločnosti
Čo čakáme my od Vás? Okrem chuti a odvahy začať v novom tíme je to:
- SŠ s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
- VP skupina B
- Práca na PC - pokročilý (MS Excel, MS Word, MS Outlook), pokročilý - organizačná schopnosť, personalistika, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, facility manažment
- Predchádzajúca prax na administratívnej pozícii podmienkou, znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka, využívanie moderných technologických nástrojov
Viac informácií o pozícii
Čo presne budete robiť?
- Prehľadné a efektívne vedenie kompletnej administratívnej agendy
- Vedenie personálnej agendy, príprava personálnej dokumentácie, BOZP
- Vedenie, udržiavanie a aktuálnosť firemnej agendy (evidencia dokladov a zmlúv), monitorovanie prebiehajúcich aktivít
- Asistencia pri zabezpečovaní obchodných aktivít
- Evidencia, aktualizácia a spracovanie zmlúv
- Plná podpora vedenia spoločnosti pri dennej operatívnej činnosti
- Príprava podkladov pre ekonomické oddelenie
- Správa majetku spoločnosti – budova centrály a vozový park
- Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi, externými partnermi, s úradmi a štátnymi inštitúciami
- Príprava zápisov z porád
Čo môžete čakať od nás?
- Zaškolíme Vás v programoch a nástrojoch, ktoré budete používať
- Za výkony Vás náležite odmeníme, očakávajte motivačné platové ohodnotenie + provízie (1 500 - 1 800 €/mesiac. Mesačné prémie do výšky 300 - 350 €)
- Nájdete zázemie stabilnej spoločnosti a zmluvu na dobu neurčitú
- Samozrejmosťou je telefón, sick days, home office, lukratívne kancelárske priestory a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod